2019年10月18日金曜日

【歌詞和訳】Katy Perry(ケイティー・ペリー)- Harleys in Hawaii

0 件のコメント :

Katy Perry(ケイティ・ペリー)の新曲「Harleys in Hawaii」です。


Charlie Puth(チャーリー・プース)との2度目の共作となるこの曲は、彼女の5枚目のアルバムからの3曲目のシングルです!夫のOrlando Bloomとハワイでバイクのに乗っている時この曲のインスピレーションを受けたんだとか、、詳しくは続きを読んでください!


では和訳へ





歌詞和訳

[Verse 1]
Boy, tell me, can you take my breath away?
Cruisin' down a heart-shaped highway
Got you swervin' lane-to-lane, don't hit the brakes
'Cause I'm feelin' so safe


ねぇ、教えて、私を驚かせてよ
ハートの形をした高速を走る
あなたは中毒になって行く、ブレーキを踏まないで
だって安全を感じていたくないから


[Pre-Chorus]
I'll be your baby, on a Sunday
Oh, why don't we get out of town?
Call me your baby, on the same wave
Oh, no, no, there's no slowin' down


あなたの女になるわ、日曜に
あぁ、どうして私たち町を出ないの?
あなたの女だと言って、息を合わせて
あぁ、いやよ、速度を落としたりしないで


[Chorus]
You and I, I
Ridin' Harleys in Hawaii-i-i
I'm on the back, I'm holdin' tight, I
Want you to take me for a ride, ride
When I hula-hula, hula
So good, you'll take me to the jeweler-jeweler, jeweler
There's pink and purple in the sky-y-y
We're ridin' Harleys in Hawaii-i-i


あなたと私、
ハワイでハーレイに乗って
私はあなたの後ろに、しっかりと掴まって、
私をドライブに連れてって欲しいの
私がこんな風に、フラ、フラ
とっても良いわ、私を宝石屋に連れて行く
空に見えるピンクと紫の、
ハワイでハーレイに乗る私たち


[Verse 2]
Let me run my fingers through your salty hair
Go ahead, explore the island vibes
So real that you can feel it in the air
I'm revvin' up your engine


あなたの潮風になびく髪に触れさせて
さぁ、この島の雰囲気を楽しみましょう
本当にリアルだわ、空気に感じられるほど
あなたのエンジンをふかす私


[Pre-Chorus]
I'll be your baby, on a Sunday
Oh, why don't we get out of town? (Why don't we get out of town?)
Call me your baby, catch the same wave
Oh, no, no, there's no slowin' down (Let's go)


あなたの女になるわ、日曜に
あぁ、どうして私たち町を出ないの?
あなたの女だと言って、息を合わせて
あぁ、いやよ、速度を落としたりしないで


[Chorus]
You and I, I
Ridin' Harleys in Hawaii-i-i
I'm on the back, I'm holdin' tight, I
Want you to take me for a ride, ride
When I hula-hula, hula
So good, you'll take me to the jeweler-jeweler, jeweler (Jeweler)
There's pink and purple in the sky-y-y
We're ridin' Harleys in Hawaii-i-i


あなたと私、
ハワイでハーレイに乗って
私はあなたの後ろに、しっかりと掴まって、
私をドライブに連れてって欲しいの
私がこんな風に、フラ、フラ
とっても良いわ、私を宝石屋に連れて行く
空に見えるピンクと紫の、
ハワイでハーレイに乗る私たち


[Bridge]
No, no


[Chorus]
You and I...
You and I, I
Ridin' Harleys in Hawaii-i-i
I'm on the back, I'm holdin' tight, I
Want you to take me for a ride, ride
When I hula-hula, hula
So good, you'll take me to the jeweler-jeweler, jeweler (Jeweler)
There's pink and purple in the sky-y-y
We're ridin' Harleys in Hawaii-i-i


あなたと私、、
あなたと私、
ハワイでハーレイに乗って
私はあなたの後ろに、しっかりと掴まって、
私をドライブに連れてって欲しいの
私がこんな風に、フラ、フラ
とっても良いわ、私を宝石屋に連れて行く
空に見えるピンクと紫の、
ハワイでハーレイに乗る私たち


[Outro]
I'll be your baby, on a Sunday
Oh...
We're ridin' Harleys in Hawaii-i
Call me your baby, catch the same wave
Oh...
We're ridin' Harleys in Hawaii-i


あなたの女になるわ、日曜に、、
あぁ
あぁ、どうして私たち町を出ないの?
あなたの女だと言って、息を合わせて、、
あぁ
ハワイでハーレイに乗る私たち


インタビュー和訳

To be on the back of a motorcycle in Hawaii with the air blowing on your face is so beautiful. I was whispering to Orlando: ‘I’m going to write a song called ‘Harleys in Hawaii,’ and I did. It just dropped into my head.


ハワイでバイクの後部座席に乗って、風が顔に吹いてくるのってとっても美しいのよ。オーランドに囁いたんだけど、「"Harleys in Hawaii(ハワイのハーレイ)"ってタイトルの曲を書くわ」って、そして書いたの。ただ頭にこのアイデアが降ってきたのよ


Katy Perry(ケイティー・ペリー)のSNS

Twitter



Instagram



ここまで読んでいただきありがとうございます!




それでは また!👋



洋楽和訳の最新の投稿のお知らせをTwitterでしていますのでフォロー宜しくお願いします!🙏







この和訳には、和訳者の個人的なアーティストや
曲に対する解釈が含まれているかもしれません、
また違った和訳・解釈等ありましたら教えてくださいね。

0 件のコメント :

コメントを投稿