2017年7月31日月曜日

【歌詞和訳】Snakehips & Anne Marie - Either Way feat. Joey Bada$$

0 件のコメント :

SnakehipsAnne Marieのコラボ曲です。

では早速和訳へ、


歌詞和訳

[Intro: Joey Bada$$]
If you want it like that you should show me
もし欲しいのなら、見せてみろよ
Uh, bring it back like you owe me
あぁ、貸しがあるようにそれを戻して
If you want it like that you should show me
もし欲しいのなら、見せてみろよ
Uh, hold up, just like you owe me some
あぁ、ちょっと待ってくれ、俺に貸しがあるようにね

[Verse 1: Anne-Marie]
What's going on?
どうしたの?
Whatcha doing tonight?
今夜何をしているの?
'Cause I wanna see what it's like
だってどんなものか理解したいの
You decide where we go if ya wanna
どこに行くかはあなたが決めるの、もしあなたがそうしたいなら
My place or yours
わたしのところか、あなたのところか
My place or yours
わたしのところか、あなたのところか
What's going on?
どうしたの?
If you made up the plans then you gotta
もしあなたが計画したとしたら、あなたが、、、

[Pre-Chorus: Anne-Marie]
Help me now, let me know
何とかしてよ、教えてよ
Help me now, let me know
何とかしてよ、教えてよ
C'mon let me know, let me know
ねぇ、私に教えてよ、教えて
Help me now, let me know
何とかしてよ、教えてよ

[Chorus: Anne-Marie & Joey Bada$$]
I'm good either way, either way
私はどちらでも構わないの、どちらでも
Good either way, either way
どちらでも構わないの、どちらでも
Um whatcha say?
ねぇ、あなたはどうしたいの?
Um whatcha say? Whatcha say?
ねぇ、あなたはどうしたいの?あなたは
Either way
どちらでも構わないの
Either way
どちらでも

[Verse 2: Anne-Marie]
Barely a friend
友達とは言えないの
I can play one-two if you wanna
もしあなたがそうしたいなら
What's on your mind?
何を考えているの?
'Cause I got a few things in mind but you gotta
だって私にはいくつか考えがあって、でもあなたが、、

[Pre-Chorus: Anne-Marie]
Help me now, let me know
何とかしてよ、教えてよ
Help me now, let me know
何とかしてよ、教えてよ
C'mon let me know, let me know
ねぇ、私に教えてよ、教えて
Help me now, let me know
何とかしてよ、教えてよ

[Chorus: Anne-Marie & Joey Bada$$]
I'm good either way
私はどちらでも構わないの
Either way
どちらでも
Good either way
どちらでも構わないわ
Either way
どちらでも
Um whatcha say?
ねぇ。あなたはどうしたいの?
Um whatcha say? Whatcha say?
ねぇ、あなたはどうしたいの?あなたは
Either way
どちらでも
Either way
どちらでも

[Verse 3: Joey Bada$$]
Now she come over, don't wanna leave
彼女がうちに来て、帰りたがらない
In my crew, she must have thought she had a steady gee!
俺の中では、彼女はさぞかし元気なんだろうね、
Let it fist me up a blade and roll my weed
とりあえずマリファナを巻かせてくれ
We could call it load dick, it's fine with me (it's cool, it's cool)
それをたわわに実った木と呼んだっていいね、面白そうだ
If you wanna play it safe, rock you right to sleep
もし安全にいきたいなら、眠りにつかせてあげるよ
Go out on a date, take you out to eat
デートに出かけて、君を飯に連れていく
Twenty-five bands on the shopping spree
250万を買い漁りに使う
She ain't never got no plans, she just follow me, just swallow me
彼女が計画がないことなんてないんだ、ただ俺に従って、俺を楽しませるんだ

[Bridge: Anne-Marie]
Baby, just tell me what you wanna do
ねぇ、言ってよあなたが何をしたいのか
I'm easy, I'm easy, I'm easy
私は単純なのよ、そう
I'm easy, I'm easy, believe me
私は単純なの、信じてちょうだい
Baby, just tell me I won't disapprove
ねぇ、言ってよ、反対したりなんかしないわ
I'm easy, I'm easy, I'm easy
私は単純なのよ、そう
I'm easy, I'm easy, believe me
私は単純なの、信じてちょうだい

[Pre-Chorus: Anne-Marie]
C'mon let me know, let me know
ねぇ、私に教えてよ、教えて
Help me now, let me know
何とかしてよ、教えてよ
C'mon let me know, let me know
ねぇ、私に教えてよ、教えて
Help me now, let me know
何とかしてよ、教えてよ

[Chorus: Anne-Marie & Joey Bada$$]
I'm good either way
私はどちらでも構わないの
Either way
どちらでも
Good either way
どちらでも構わないの
Either way
どちらでも
Um whatcha say?
あなたはどうしたいの?
Um whatcha say? Whatcha say?
あなたはどうちたいの?あなたは
Good either way
どちらでも構わない
I'm good
わたしは構わないわ
Either way
どちらでも




それでは また!☺





この和訳には、一人称や文末表現に和訳者の個人的な
アーティストや曲に対する解釈が含まれていますが、

また違った和訳・解釈等ありましたら教えてくださいね。

0 件のコメント :

コメントを投稿