2017年3月31日金曜日

Chasing Highs - Alma 和訳

0 件のコメント :

フィンランド出身のシンガー

Alma新曲です。

力強い歌声の彼女、
将来ヒットするかもしれませんね。

では和訳へ、




[Verse 1]
2 AM, I'm fading in the dark
午前二時、私は暗闇に消えていく
Like floating in the ocean
まるで海に浮かんでいるように
People need the poison
人々には毒が必要で
3 AM, you just touched my hand
午前3時あなたは私の手に触れる
And made me lose my focus
そして私は集中を失うの
I almost didn't notice
それもほとんど気づかないうちに

[Pre-Chorus]
And I better know what to do
どうしたらいいのだろう、
Who's gonna be the first one to move?
最初に動くのはどちらなのか
I wanna get closer to you
あなたに近づきたいの
(I wanna get closer to you)
(あなたに近づきたいの)
And I better know what to do
どうしたらいいのだろう、
Who's gonna be the first one to move?
最初に動くのはどちらなのか
I wanna get closer to you
あなたに近づきたいの

[Chorus]
I was chasing highs
私はその高揚を追い求めているの
Then I found you
そしてあなたを見つけた
We're doing it in slow motion
私たちゆっくりと動く
We're doing it in slow motion
私たちゆっくりと動く
I was chasing highs
私はその高揚を追い求めているの
Then I found you
そしてあなたを見つけた
You are getting closer in slow motion
あなたがゆっくりと近づいてくる

[Post-Chorus]
I'm chasing hi-hi-hi-highs
私は高揚を追い求める
I'm chasing hi-hi-hi-hi-highs
私は高揚を追い求める
I'm chasing hi-hi-hi-highs
私は高揚を追い求める
You are getting closer in slow motion
あなたがゆっくりと近づいてくる

[Verse 2]
4 AM, almost touching you
午前4時、あなたに触れるところだわ
Drowning at the noises
雑音に溺れていく
In between the voices
私とあなたの声以外の
5 AM, there is something more
午前5時、何かこれ以上のものがあるの
I caught the luck you gave me
私はあなたがくれた幸運を掴むの
Phases going hazy
物事が朦朧としていくわ

[Pre-Chorus]
I'm chasing hi-hi-hi-highs
私は高揚を追い求める
I'm chasing hi-hi-hi-hi-highs
私は高揚を追い求める
I'm chasing hi-hi-hi-highs
私は高揚を追い求める
You are getting closer in slow motion
あなたがゆっくりと近づいてくる

[Chorus]
I was chasing highs
私はその高揚を追い求めているの
Then I found you
そしてあなたを見つけた
We're doing it in slow motion
私たちゆっくりと動く
We're doing it in slow motion
私たちゆっくりと動く
I was chasing highs
私はその高揚を追い求めているの
Then I found you
そしてあなたを見つけた
You are getting closer in slow motion
あなたがゆっくりと近づいてくる

[Post-Chorus]
I'm chasing hi-hi-hi-highs
私は高揚を追い求める
I'm chasing hi-hi-hi-hi-highs
私は高揚を追い求める
I'm chasing hi-hi-hi-highs
私は高揚を追い求める
You are getting closer in slow motion
あなたがゆっくりと近づいてくる

[Bridge]
I stopped counting the hours
私は時間を数えるのをやめる
Space between us getting smaller and smaller
私とあなたの間の空間は縮んでいく
I'm losing the powers
私は力を失っていく
I'm falling higher and higher with you
私は高く、高くあなたと落ちていく

[Chorus]
I was chasing highs
私はその高揚を追い求めているの
Then I found you
そしてあなたを見つけた
We're doing it in slow motion
私たちゆっくりと動く
We're doing it in slow motion
私たちゆっくりと動く
I was chasing highs
私はその高揚を追い求めているの
Then I found you
そしてあなたを見つけた
You are getting closer in slow motion
あなたがゆっくりと近づいてくる

[Post-Chorus]
I'm chasing hi-hi-hi-highs
私は高揚を追い求める
I'm chasing hi-hi-hi-hi-highs
私は高揚を追い求める
I'm chasing hi-hi-hi-highs
私は高揚を追い求める
You are getting closer in slow motion
あなたがゆっくりと近づいてくる






それでは また!☺







この和訳には、一人称や文末表現に和訳者の個人的な
アーティストや曲に対する解釈が含まれていますが、
また違った和訳・解釈等ありましたら教えてくださいね。

0 件のコメント :

コメントを投稿