2017年3月3日金曜日

Giants - Take That 和訳

0 件のコメント :

Take Thatの新曲になります。
Giants、これは体の巨大な巨人のことを表している訳ではなく、
内に秘めた心の部分では自分が思っているより巨大なんだ
という話ではないでしょうか、


それでは 和訳へ、

[Verse 1]
We are giants, I can't believe it
僕たちは巨大なんだ
We were giants all along
そう初めからそうだった
On the surface and all around us
表面も僕らの全ても
We are giants, we are strong
僕たちは巨大だ、そして強靭なんだ
I see you standing, see you dancing
君が立っているのを見る、踊っているのを見る
On the pavement, in the park
その歩道に、その公園に
We are giants, can you feel it
僕たちは巨大だ、感じられるかい
So much bigger than we thought
思っているよりもずっと巨大なんだ

[Pre-Chorus 1]
I think I might be heading out of body
もしかしたら僕は体から出ているのかと思う
I've gotta love, you've gotta love somebody
愛さなくてはいけない、君もそうだ

[Chorus]
When I look in your eyes
君の目を見たとき
I'm bigger than the night sky
僕は夜空よりも大きく
As high as the sun, high as a storm
太陽のように高く、嵐のように高い
We are giants, we are giants
僕たちは巨大だ、僕たちは巨大なんだ
We are giants
そう、僕たちは

[Verse 2]
There are giants across the water
そこには巨人がいる、水を超えて
There are giants heading home
うちへ向かう巨人がいるんだ
In the middle of the madness
怒りのその中で
There are giants being born
巨人はそこで生まれるんだ

[Pre-Chorus 2]
I feel us breaking out of empty glory
僕たち空っぽの名誉から破り出ているように感じる
I've gotta love, you've gotta love somebody like you
愛さなくてはいけない、君もそうだ

[Chorus]
When I look in your eyes
君の目を見たとき
I'm bigger than the night sky
僕は夜空よりも大きく
As high as the sun, high as a storm
太陽のように高く、嵐のように高い
We are giants, we are giants
僕たちは巨大だ、僕たちは巨大なんだ
We are giants
そう、僕たちは
When I look in your eyes
君の目を見たとき
I'm bigger than the night sky
僕は夜空よりも大きく
As high as the sun, high as a storm
太陽のように高く、嵐のように高い
We are giants, we are giants
僕たちは巨大だ、僕たちは巨大なんだ
We are giants
そう、僕たちは

[Bridge]
We are giants in our hearts
僕たち心の中では巨大なんだ
We are giants, every one of us
巨大なんだ、僕たち一人一人が
We are giants in our hearts
僕たち心の中では巨大なんだ
We are giants, we are giants
僕たち巨大なんだ、そう僕たちは

[Chorus]
When I look in your eyes
君の目を見たとき
I'm bigger than the night sky
僕は夜空よりも大きく
As high as the sun, high as a storm
太陽のように高く、嵐のように高い
We are giants, we are giants
僕たちは巨大だ、僕たちは巨大なんだWe are giants
We are giants
僕たちは巨大なんだ
As high as the sun, high as a storm
太陽のように高く、嵐のように高い
We are giants, we are giants
僕たちは巨大だ、僕たちは巨大なんだ
We are giants
そう、僕たちは






それでは また!☺







この和訳には、一人称や文末表現に和訳者の個人的なアーティストや曲に対する解釈が含まれていますが、
また違った和訳・解釈等ありましたら教えてくださいね。

0 件のコメント :

コメントを投稿