2017年3月14日火曜日

Symphony - Clean Bandit feat. Zara Larsson和訳

0 件のコメント :
イギリスのダンストリオClean Banditがヴォーカルに
 Zara Larssonを迎えた一曲になります。

では早速和訳へ



[Verse 1: Zara Larsson]
I’ve been hearing symphonies
シンフォニーを聞き続けているの
Before all I heard was silence
以前聞こえていたのは沈黙だけ
A rhapsody for you and me
私とあなたのための狂想曲
And every melody is timeless
どのメロディも時を超えて
Life was stringing me along
人生は私を紐のように張っていて
Then you came and you cut me loose
そしてあなたが来てそれを切って弛めてくれた
Was solo singing on my own
そして一人で歌っていて
Now I can’t find the key without you
私はあなたなしじゃ答えが見つからないわ

[Pre-Chorus: Zara Larsson]
And now your song is on repeat
そしてあなたの歌がリピートしていて
And I’m dancin' on to your heartbeat
私、あなたの心臓の鼓動に合わせて踊るの
And when you’re gone, I feel incomplete
あなたがさてしまった時、私は未完全なの
So if you want the truth
だからもしあなたが真実を望むのなら、、

[Chorus: Zara Larsson]
I just wanna be part of your symphony
私はただあなたのシンフォニーの一部になりたいの
Will you hold me tight and not let go?
私を強く抱いて、離さないでくれるかしら
Symphony
このシンフォニー
Like a love song on the radio
ラジオでかかるラブソングのように
Will you hold me tight and not let go?
私を強く抱いて、離さないでくれるかしら

[Verse 2: Zara Larsson]
I’m sorry if it’s all too much
もしこれがすべていきすぎたことなら謝るわ
Every day you’re here, I’m healing
あなたが毎日ここにいて、私は癒されていく
And I was runnin' out of luck
そして私の運も使い切ってきている
I never thought I’d find this feeling
この気持ちを味わうなんて思ってもいなかったの
'Cause I’ve been hearing symphonies
だって、このシンフォニーを聞き続けているもの
Before all I heard was silence
以前聞こえていたのは沈黙だけ
A rhapsody for you and me
私とあなたのための狂想曲
(A rhapsody for you and me)
(私とあなたのための狂想曲)
And every melody is timeless
そしてどのメロディも時を超えるの

[Pre-Chorus: Zara Larsson]
And now your song is on repeat
そしてあなたの歌がリピートしていて
And I’m dancin' on to your heartbeat
私、あなたの心臓の鼓動に合わせて踊るの
And when you’re gone, I feel incomplete
あなたがさてしまった時、私は未完全なの
So if you want the truth
だからもしあなたが真実を望むのなら、、

[Chorus: Zara Larsson]
I just wanna be part of your symphony
私はただあなたのシンフォニーの一部になりたいの
Will you hold me tight and not let go?
私を強く抱いて、離さないでくれるかしら
Symphony
このシンフォニー
Like a love song on the radio
ラジオでかかるラブソングのように
Will you hold me tight and not let go?
私を強く抱いて、離さないでくれるかしら

[Interlude: Zara Larsson]
Ah, ah, ah, ah, ah, ah
Ah ah, ah
Ah, ah, ah, ah, ah, ah
Ah ah, ah

[Pre-Chorus: Zara Larsson]
And now your song is on repeat
そしてあなたの歌がリピートしていて
And I’m dancin' on to your heartbeat
私、あなたの心臓の鼓動に合わせて踊るの
And when you’re gone, I feel incomplete
あなたがさてしまった時、私は未完全なの
So if you want the truth
だからもしあなたが真実を望むのなら、、
(Oh, oh, oh)

[Chorus: Zara Larsson]
I just wanna be part of your symphony
私はただあなたのシンフォニーの一部になりたいの
Will you hold me tight and not let go?
私を強く抱いて、離さないでくれるかしら
Symphony
このシンフォニー
Like a love song on the radio
ラジオでかかるラブソングのように
Symphony
このシンフォニー
Will you hold me tight and not let go?
私を強く抱いて、離さないでくれるかしら
Symphony
このシンフォニー
Like a love song on the radio
ラジオでかかるラブソングのように
Will you hold me tight and not let go?
私を強く抱いて、離さないでくれるかしら






それでは また!☺







この和訳には、一人称や文末表現に和訳者の個人的なアーティストや曲に対する解釈が含まれていますが、
また違った和訳・解釈等ありましたら教えてくださいね。

0 件のコメント :

コメントを投稿