2017年3月19日日曜日

1 Night - Mura Masa & Charli XCX 和訳

1 件のコメント :

Mura MasaCharli xcxのコラボです。
ムラマサ君のサウンドにチャーリの歌声がとても合っていますね。


では和訳へ、




[Verse 1: Charli XCX]
You are something special, oh-woah
あなたは特別な何かなの
Twenty carats of lit gold
20カロットの黄金
What we had was precious, oh-woah
私たちが共にした時間はかけがいのないものだったわ
But I had to let you go
でもあなたにさよならを言わなくてはいけなかった

[Pre-Chorus 1: Charli XCX]
We had a connection, oh-woah
私たちにはどこかにつながりがあったわ、あぁ
But I'm not the type of girl who wants
でも私ってそういうタイプの女の子じゃないの
Serious affection, oh-woah
深い愛情を求めるタイプの、あぁ
It doesn't belong in my world
私の世界には存在しないの

[Chorus: Charli XCX]
It was only was only night
たった一晩のことだった
But I wanna go back to where we were
でも私たちが居たその場所に戻りたいわ
I just wanna go back to where we were
ただその場所に戻りたいの
I just wanna go back to where we were
ただその場所に
It was only was only night
たった一晩のことだった
But I wanna go back to where we were
でもその場所に戻りたいわ
I just wanna go back to where we were
その場所に
I just wanna go
私たちが居た場所に

[Break: Charli XCX]
Do you wanna go?
あなたは戻りたいの?
Do you wanna go?
私たちの居た場所へ
It was only one night
たった一晩のことだった
Do you wanna go?
あなたはどうなの?
Do you wanna go back to where we were?
私たちが居た場所へ戻りたいの?
It was only one night
たった一晩のことだった
But I wanna go
でも私は戻りたいわ
Do you wanna go?
あなたはどうなの?
Do you wanna go back to where we were?
私たちが居た場所へ戻りたいの?
It was only one night
それはたった、たった一晩のことだった
But I wanna go
でも戻りたいわ
Do you wanna go?
あなたはどうなの?
Do you wanna go back to where we were?
私たちが居た場所へ戻りたいの?

[Verse 2: Charli XCX]
Got that chain reaction, oh-woah
連鎖反応だわ、
Didn't know what it was worth
それが価値のあるものだったなんて知らなかったの
Sixteen million mentions, oh-woah
1,600万も言っておくべきことがあるわ
Ain't picking up the whole damn earth, no no no
たった一つのこともとりあげないの

[Pre-Chorus 2: Charli XCX]
We had a connection, oh-woah
私たちにはどこかにつながりがあったわ、あぁ
But I'm not the type of girl who wants
でも私ってそういうタイプの女の子じゃないの
You are an exception, oh yeah
あなたは例外なのよ、ねぇ
Yeah, you blew my mind, I wanna rewind
そう、あなたは私を興奮させる、時間を巻き戻したいわ

[Chorus: Charli XCX]
It was only one night
たった一晩のことだった
But I wanna go back to where we were
でも私たちが居たその場所に戻りたいわ
I just wanna go back to where we were
ただその場所に戻りたいの
I just wanna go back to where we were
ただその場所に
It was only one night
たった一晩のことだった
But I wanna go back to where we were
でもその場所に戻りたいわ
I just wanna go back to where we were
その場所に
I just wanna go
私たちが居た場所に

[Break: Charli XCX]
Do you wanna go?
あなたは戻りたいの?
Do you wanna go?
私たちの居た場所へ
It was only one night
たった一晩のことだった
Do you wanna go?
あなたはどうなの?
Do you wanna go back to where we were?
私たちが居た場所へ戻りたいの?
It was only one night
たった一晩のことだった
But I wanna go
でも私は戻りたいわ
Do you wanna go?
あなたはどうなの?
Do you wanna go back to where we were?
私たちが居た場所へ戻りたいの?
It was only one night
それはたった、たった一晩のことだった
But I wanna go
でも戻りたいわ
Do you wanna go?
あなたはどうなの?
Do you wanna go back to where we were?
私たちが居た場所へ戻りたいの?

[Verse 2: Charli XCX]
Got that chain reaction, oh-woah
Didn't know what it was worth
Sixteen million mentions, oh-woah
Ain't picking up the whole damn earth, no no no

[Pre-Chorus 2: Charli XCX]
We had a connection, oh-woah
私たちにはどこかにつながりがあったわ、あぁ
But I'm not the type of girl who wants
でも私ってそういうタイプの女の子じゃないの
You are an exception, oh yeah
あなたは例外なのよ、ねぇ
Yeah, you blew my mind, I wanna rewind
そう、あなたは私を興奮させる、時間を巻き戻したいわ

[Chorus: Charli XCX]
It was only was only night
たった一晩のことだった
But I wanna go back to where we were
でも私たちが居たその場所に戻りたいわ
I just wanna go back to where we were
ただその場所に戻りたいの
I just wanna go back to where we were
ただその場所に
It was only was only night
たった一晩のことだった
But I wanna go back to where we were
でもその場所に戻りたいわ
I just wanna go back to where we were
その場所に
I just wanna go
私たちが居た場所に

[Outro: Charli XCX]
It was only one night
それはたった、たった一晩のことだったわ
Do you wanna?
あなたも戻りたいの?
Yeah, yeah, yeah, do you wanna?
そうなんでしょ、もどりたいんでしょう
It was only one night
そうそれはたった一晩のことだったの






それでは また!☺







この和訳には、一人称や文末表現に和訳者の個人的なアーティストや曲に対する解釈が含まれていますが、
また違った和訳・解釈等ありましたら教えてくださいね。

1 件のコメント :